Korábbi munkák, sikeres bevezetési példák.

Folyamatban lévő fejlesztések.

Működő alkalmazások:

2002-ben akkori munkahelyemen 11 egymástól távol eső telephely munkájának koordinálása, a vezetői elvárások érvényesítése, a költségek látványos csökkentése és hatósági követelmények maradéktalan betartatása jelentette a fő irányítási problémát. Mivel addigra a társaság informatikai feltételei megfelelő színvonalúak voltak, adódott a lehetőség, hogy az informatikai eszközök segítségével próbáljunk a belső kommunikáción, a vezetői információellátáson és az irányítás hatékonyságán javítani.

Az eredmény egy iparági szinten is korszerű és hatékonyan működő Elektronikus Termelésirányítási Rendszer lett. Ehhez különböző információs szolgáltatások és kommunikációs lehetőségek társultak, majd más folyamatok - anyagellátás, fogyasztói igénykezelés, stb. - is e rendszer keretében, és az én fejlesztésemben valósultak meg.

Irányításom és közvetlen programozói munkám révén gyakorlatilag egy - a vállalkozás tevékenységének elég széles körét lefedő - vállalati portál lett kialakítva. Ez néhol ugyan magán viselte a kezdetlegesség jegyeit, de nyilvánvaló előnyökkel járt a költségmegtakarítás, az átláthatóság, a szabályozottság és a munkaidő-kihasználtság területén.

Újabb fejlesztések:

A vállalati portálokban rejlő lehetőséget egyre több hazai cég is felismeri. Így tett az egyik neves hazai gépipari gyártóvállalt is, ahol a vezetés a teljes üzleti adminisztrációs tevékenységet a vállalati intraneten szeretné működtetni. A korábbi tapasztalatok felhasználásával egy egységes nyilvántartási rendszert - egy közös, virtuális munkaterületet alakítottunk ki.
Ebben mindenki megtalálja a saját szakterületét támogató eszközöket, megvalósul az információk megosztása és a társaság működésének napi átláthatósága.

A szakterület jövőjét igazolja, hogy a vállalati portálok piacán több nagy cég is megjelent. A piacon már több kész, megvásárolható, adaptálható szoftvercsomag található.
A mi szolgáltatásunk abban tér el ezektől, hogy mi közreműködünk az üzleti folyamatok fejlesztésében, teljes mértékben a megrendelő igényei szerint kialakított, költségtakarékos megoldást nyújtunk, és mind a bevezetés, mind a későbbi használat időszakában folyamatos együttműködést biztosítunk.

Mindezek mellett kisebb, adatbázisokon alapuló közösségi oldalakat is fejlesztettünk és fejlesztünk alapítványok, baráti társaságok, osztályközösségek részére.
Ezek lehetőséget biztosítanak a rendszeres kapcsolattartásra, a közös események megszervezésére, a fényképek és házivideók kicserélésére, a közös kassza és kiadások nyomonkövetésére, stb.

Ha bármilyen témában felkeltettük érdeklődését, kérjük ne habozzon! Vegye fel a kapcsolatot velünk: a.jona@chello.hu Köszönjük.